Τρόποι Πληρωμής στο SK shoes

1. Πληρωμή με κάρτα (Πιστωτική – Χρεωστική)

Πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro, American Express και Diners.

Η χρήση της πιστωτικής σας κάρτας για τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα «skshoes.gr» είναι απόλυτα ασφαλής, εφόσον τηρείτε τις σχετικές οδηγίες. Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση όλων των στοιχείων που απαιτούνται για την καταχώρηση της παραγγελίας θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές site της συνεργαζόμενης τράπεζας (ΕΘΝΙΚΗ BANK Α.Ε.) όπου θα έχετε τη δυνατότητα να συμπληρώσετε απευθείας τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.

Για να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, θα πρέπει να συμπληρώσετε στη σχετική φόρμα το ακριβές όνομα κατόχου, τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας, καθώς και τον τριψήφιο αριθμό (CVV) που βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάρτας.

Ο έλεγχος και η πληρωμή γίνεται άμεσα, εφόσον έχετε συνδεθεί με την συνεργαζόμενη τράπεζα (ΕΘΝΙΚΗ BANK).

Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή.

2. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Ο πελάτης πληρώνει με μετρητά, κατά την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο του, τον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής εταιρείας, ο οποίος ενεργεί κατ’ εντολή της «SKSHOES».
Η αντικαταβολή ισχύει μόνο για παραδόσεις εντός Ελλάδος και είναι €2,00

3. Mε Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό (έμβασμα)

Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δε σας εξυπηρετεί η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.

Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία παραμένει σε κατάσταση “αναμονής” μετά την καταχώρησή της, εώς ότου επιβεβαιωθεί από το τμήμα λογιστηρίου μας η κατάθεση του ποσού σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς, με Αιτιολογία: Το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό παραγγελίας

Στις πληρωμές μέσω εμβάσματος, η αποστολή της παραγγελίας γίνεται μόνο εφόσον το έμβασμα γίνει με έξοδα αποστολέα (“OUR“, όχι “SHA”) και εφόσον στην αιτιολογία του εμβάσματος καταχωρηθεί ο αριθμός της παραγγελίας την οποία αφορά, έτσι ώστε να μπορεί να γίνει ταυτοποίηση. Μετά την κατάθεση ή μεταφορά του ποσού σε λογαριασμό μας, υποχρεούστε να μας ειδοποιήσετε με οποιονδήποτε τρόπο επικοινωνίας όπως email, τηλέφωνο κλπ.